Gemenskapsläger

Borta bra, men hemma bäst

I år är vårt gemenskapslägerpå hemmaplan. Det finns många fördelar med det. Vi får sova i vår egen säng. Helgen blir billigare. Det blir lättare för fler att vara med. Svårigheterna blir att det är mycket annat som drar. Kommittén har försökt att skapa ett program med mycket luft i. Se inte det som ett tillfälle för att hinna med något hemma utan avsätt helgen till att fördjupa relationerna med de som kommer.

Kostnad

Låt inte priset hindra dig från att vara med. Du betalar det du kan. Vi har satt ett rekomenderat prris per måltid. Frukost = 50 kr, Lunch och middag = 100 kr/st. Familjepris: 100 kr per barn (upp till 20 år). Vi bjuder våra vänner från Ekarängskyrkan.

Anmälan

När du bestämt dig för att delta i vår gemenskaphelg anmäler du dig senast den 10 september via hemsidan, via telefon eller mail till per.ringbo@equmeniakyrkanfristad.se.

För vem

Det vore konstigt om en helg med temat ”Mångfald & inkludering” inte var öppen för alla. I din anmälan får du gärna meddela vad du önskar eller behöver för att helgen ska bli så bra som möjligt för dig. Kommittén lovar att försöka tillgodose allas önskemål.

Kom som du är och berika vår gemenskap!

Ungefärligt program

18.00             Grillkväll. Ta med det du vill grilla